Columns Hans Kasper

 

Prof. Dr. Hans Kasper is al jaren als hoogleraar marketing werkzaam aan de Universiteit van Maastricht. Samen met Jim Krijnen en Cor Pooters heeft hij Silverbrains opgezet, een bureau dat onder meer is gespecialiseerd in kwalitatief en kwantitatief onderzoek naar het (consumenten)gedrag van 50-plussers.  Op onze website licht hij maandelijks de onderzoeksresultaten toe.

Meer weten? Neem contact met Hans op via H.Kasper@silverbrains.com

 

Meest recente columns

Horken en zorgen

Horken en zorgen

De nieuwe column van Hans Kasper gaat over irritaties in de gezondheidszorg. Vakinhoudelijke kennis en vaardigheden zijn lang niet de enige factor die de kwaliteit van dienstverlening bepalen.

Lees meer

Aanmelden voor nieuwsbrief

Blijf op de hoogte!

Vul hieronder uw gegevens in en blijf op de hoogte van alle evenementen en ontwikkelingen op het gebied van Active Aging!
* = verplicht veld

Onze missie

Active Ageing Nederland wil het leven van senioren aangenamer maken, zodat zij gezond en zelfstandig oud(er) kunnen worden. Om dit te bereiken bieden we een online en offline een kennis- een ontmoetingsplatform aan voor professionals die zich op senioren richten. Het platform is bedoeld voor overheden, kennisinstellingen, bedrijven en andere organisaties. Samen zijn we in staat om ervoor te zorgen dat senioren de regie over hun leven in eigen hand houden. Hierbij leggen we een accent op onder meer gezondheid, sociale participatie en veiligheid.

website: Netcreators